Monday 2 October 2017

Forex Miljonär Handelsstrategi


Bekännelse om en Forex Millionaire Dreamer. Del två. Handelsstrategi. I min första artikel visade jag en viss beräkning för att visa att det var möjligt att göra 1000 till massiva en miljon dollar på 80 veckor. För att bevisa möjligheten i verkligheten visar jag min handelsstrategi att göra 100pips per vecka eller 20-30 pips per dag. Min handelsstrategi så enkelt gör jag i genomsnitt 125 pips per vecka. Men jag multiplicerar inte mitt eget kapital för att nå ett miljon dollar mark. Jag håller min handelsstrategi som min dagliga handelspraxis för att göra minst 20 pips per dag. MY HANDELSPRAKSIS OCH STRATEGI I mitt riktiga konto. Jag använder 1. 20 som hävstångseffekten. Jag handlar en minilot på mitt standardkapital på 500 vilket är för mina levnadsutgifter. Jag försöker lägga till minst 20 pips om dagen. Måndag tisdag onsdag torsdag fredag ​​15-20pips 15-20pips 25-35pips 25-35pips 25-35pips Vanligtvis måndag amp amp tisdagen enligt min åsikt anses vara trend fortsättning dag eller trend omkastningsdag. Ta exempel på de senaste två måndagen den 8 augusti och den 15 augusti EURUSD och GBPUSD har fortsatt fredagstendens och tagit återföring eller retracement efteråt. Så jag använder metoden att handla två timmar efter den amerikanska öppna sessionen för två handels timmar för att fånga mina 20 pips. Vanligtvis avslutar jag mitt jobb på mindre än 2 timmar. Onsdag torsdag och fredag ​​kommer jag att handla i FIRST THREE HOURS av EURO ÖPPNINGSESSIONEN och FÖRSTA TRE TIMOREN AV OSS ÖPPNINGSESSION. Varje session försöker jag fånga 15pips minimum och om jag når mitt mål stänger jag min terminal och jag ska göra något annat arbete. Vissa dagar har väldigt viktiga grundläggande pressmeddelanden som. arbetslösa påståenden. Non farm löner. KPI. BNP och så vidare. Räntebeslut och pressmeddelande från centralbanken På ovan nämnda dagar handlar jag efter ny release. Efter nyhetsvolatiliteten i prisrörelsen gör det lätt att scalp för 20-30 pips inom en timmes tid. Innan jag börjar handel läser jag minst två artiklar om marknadssentiment och valuta prognos på EURUSD och GBPUSD. Notera viktiga ekonomiska data som planeras att släppas den dagen. Jag handlar inte 30 minuter före och efter väldigt viktig datautgivning kommer jag att titta närmare på tabellerna varje vecka, dagligen och 4 timmar och notera tidigare och nuvarande ljusinformation (hög, låg, öppen, nära). Och analys diagram mönster dagligen, 4h, 1h, 15m, 5m. Sätt ner på pappret vad som förväntas flytta idag och i vilken utsträckning marknaden kommer att gå upp och ner. Denna praxis ger mig stor inblick i hur exakt det är min förutsägelse. Och jag noterar också på papper att vad som är effekten av data när det släpptes hur många pips det rörde priset. Jag följer ljusbildningen i 1H. 15M och 5M efter viktig datautgivning. Exempel kan det vara ett långstått eller orättligt ljus med liten kropp kan bildas. Detta är en indikation på reverseringstendens. På handelsdagen. Jag följer bara en trend och jag säljer inte lågt och köper högt. Dessa positioner kan ge hög förlust på kort tid. Och gör bara en handel i taget och stäng någon position innan du stänger terminalen. Försök att stänga positionen inom en timme. Titta på långa tailed och små kroppsstearin för en köpmöjlighet och titta på länge, lilla små kroppsstearin för en försäljningsmöjlighet. Och även mönstret av runda övre och nedre. Kottstopp och botten är för snabb och enkel vinst. Prisnivåhandel i både EURUSD och GBPUSD är det bästa sättet att försäkra sig om 20 30 pips dagligen. Till exempel EURUSD öppet till pris 1.4ABC. Här är A. B och C nummer från 0 till 9. Marknaden kan flytta plus eller minus 70pips från öppen. Detta är en normal fluktuation om det är tjur. Nedsidan kan vara begränsad till 50 pips och uppåt kan vara 100-120 pips. Om det är björn. Upside begränsad till 50 pips och nackdel med flytten 100-120. Men det finns också mellanliggande trender på marknaden. Men vad som än går, prisnivåer på 50-60. 20-30 och 90-00 är bra för köp eller sälja positioner. Men ställning bör beaktas med trenden för att säkerställa vinsten. Här ser jag ljusmönstret i EURUSD. Det finns ingen prisläsning tillgänglig i diagrammet. Vänligen hänvisa till IH-diagrammen för den senaste veckan. A. Al. BULLISH REVERSAL långstarkt och litet kroppsstearinljus. Denna typ av ljus som ofta kallas HAMMER brukar inte dessa ljus vara i perfekt hammarform. Men det här ljuset ger viss vinst. BLÅPILEN ritas är bildandet av tre soldater ljusformation för BULL. En viss vinstbildning någon gång SECOND OR THIRD-ljuset misslyckas en i sidovägstrenden. B. Bl. BEARISH REVERSAL Långt litet litet kroppsljus. Kroppen kan vara tjur eller björn men lång wick är mycket viktigt. LÄS PILARPRODUKT är bildandet av tre soldater ljusformation för BEAR. En viss vinstbildning någon gång SECOND OR THIRD-ljuset misslyckas en i sidovägstrenden. C det här mönstret är också en reverseringsform, men vi bör följa den med liten förankring. GULMMÄRKE - RUNDT ÖVER OCH BOTTOMPATTERN V Shape i svart färg är omvändmönster för bra vinst. Make 100 till 800 pips per handel Välkommen till Forex Millionaire s System, Det är vår plan att ge våra abonnenter gratis och användbar Forex information. Det är vårt mål att se att alla våra abonnenter tjänar bra pengar från forexmarknaden och lever det goda livet de förtjänar. Om du är ny i Forex-branschen, och vill vara en framgångsrik Forex Trader måste du hålla dig till följande instruktioner: Gör en förändring inuti dig själv. Kom ihåg hela tiden du kunde bli vad du tänker på. Bestäm ditt mål. kortsiktigt mål och långsiktigt mål. Reviw ditt mål dagligen. Sätt din plan för att uppnå ditt mål. Bestäm dina åtgärdssteg och översätt det till det dagliga schemat. Utrusta dig själv med rätt forexutbildning. Utrusta dig själv med rätt verktyg. Välj rätt brocker. Öppna ett demokonto. Håll dig vid vetenskapliga strategier i handel, bero aldrig på lycka till. Utveckla dina färdigheter, ta reda på svagheten och övervinna den. Om du misslyckades i första försöket eller ens i tionde försöket. det är inte världens ände. du gjorde något fel. Lär dig av dina misstag. Varje gång du kommer lära dig lite nytt. Om Edison slutade från första försöket skulle vi aldrig hitta ljus idag. Fråga dig själv hur många gånger Edison misslyckades. Fortsätt träna till 90 framgångar. Börja äkta handel med endast 200 - 300. Var aldrig girig. du kommer att förlora allting. Bestäm din förlust i varje handel. Grundläggande Forex Regler för nybörjare: - Lita aldrig på någon bli rik snabbt bedrägerier. - Framgångsrika näringsidkare tjänar pengar från större tidsramar och trender. - Titta inte på mindre tidsramar. - Handel inte nyheterna. - Handel vad du ser och inte vad du tycker. - Utgångar är viktigare än dina poster. När du gör vinst, få din insättning ut. Denna åtgärd ger dig mer självförtroende och mer makt i handel. Anta en framgångsrik strategi och fortsätt att göra. Fortsätt handla tills du uppnår 80 procent framgång. Du kan börja handla med stor summa nu Uppnå ditt kortsiktiga mål. Nästa steg är ditt långsiktiga mål. Hela tiden kan du bli vad du tänker på. Gör något bra för människor. Var ganska säker när du gör något bra, du kommer att bli densamma. Titta gärna på länkarna på denna sida för mer information om Successful Forex Trading. eller registrera dig för vår 14-delars Forex Training e-mail kurs nedan, där du får en lektion per dag i din e-post inkorg. 1. Vår Forex strategi video. 250 Värde Helt GRATIS för våra abonnenter. Du kommer att lära dig strategin, som framgångsrikt kan göra dig från 100 till 800 pips per handel. Du kommer att få Meta Trader-mall för strategin som gjorde miljontals dollar på valutamarknaden. 2. Vår Forex Trading Email Course. 97 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter Introduktion till Forex. Betydelsen av Forex trading. Forex Market Huvudtyper Forex Trading Price Movements. Hur och varför marknader flyttar Hur man tjänar av prisrörelser. Forex Trading Tools. Strategin för tre trender. Hur man vinner med Forex: Steg-för-steg Secrets. Forex Trading Strategy. Forex Assassin vs Forex Power Strategy. Korrekt Timing i Forex Trading. Betydelsen av Real Time Forex Charting. Beräkning av ränta på valutahandlare. 3. Forex Rush System. 97 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter 4. Video Training Email Course. 57 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter 5. Självförbättrings Email Course. 47 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter. , -. , -,. . ,,,,,,,,. ,,,,,. , -, -,,. ,,. ,,,. . ,,,. ,,. ,. :. ,. ,,. . -,. ,. ,. ,. ,,. , 2000, 20000,. -. -,. ,,. :,. ,. ,. 1969. Kvantum (-). Quantum. ,. ,,. . 1965. . . . . 5,. ,. (),. . ,. ,,. . 18, 12415 2. 2003-2006 Barclays. : 2. ,. ,. : -. 70-. , 400, 200. ,. ,. ,,,. ,. 21:,:. ,,, -,. ,. FXFINPRO CAPITAL. ,. . :. :,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,,, -. ,: fxfinpro PFX Financial Professionals Limited, HE 237840. 82 Nikou och Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Cypern. PFX Financial Professionals Limited (CySEC) 19313. PFX Financial Professionals Limited (MiFID): PFX Financial Professionals Limited,,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,,, -. ,: fxfinpro PFX Financial Professionals Limited, HE 237840. 82 Nikou och Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Cypern. PFX Financial Professionals Limited (CySEC) 19313. PFX Financial Professionals Limited (MiFID): PFX Financial Professionals Limited,,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,,,,. ,,,,, -. ,. FXFINPRO CAPITAL PFX Financial Professionals Limited. HE 237840 (CySEC) 19313. CIF PFX Financial Professionals Ltd 24 2016. , Kan du verkligen bli miljonär från Forex Trading i: Forex Trading Senast uppdaterad: 18 februari 2017 Det finns några frågor som alltid ställs av nybörjare handlare ofta: Hur mycket pengar kan jag göra via Forex trading varje månad Hur många handelsuppsättningar kommer jag att ha varje dag Hur många pips kan jag göra varje månad Kan jag börja med ett 100 konto växa det till en miljon 8230 Bland alla de vanliga frågorna finns det en fråga som också ofta ställs av några nybörjare: Kan jag bli en miljonär genom Forex Trading Du kan öka din förmögenhet och bli rikare genom Forex trading och bli miljonär eller till och med miljardär, men om du är bland dem som vill göra ett 500 eller till och med ett 5000 konto i miljoner, så måste jag berätta du att du kommer ha svårt Jag säger inte att det är omöjligt för att någonting är möjligt i denna värld. Men du måste vara tålamod eftersom det kan bli gjort över natten, eller till och med om ett år. Du kommer att möta några utmaningar att hitta en bra mäklare som inte gör dig snäll och du är en av de största. Att tjäna pengar genom Forex trading konsekvent och kanske bli miljonär äntligen måste du skicka några viktiga steg. Det finns så många jobb att du kan följa och bli miljonär. Det är inte jobbet som måste göra dig miljonär. Det är 8220you8221 som måste följa jobbet ordentligt för att bli miljonär. Till exempel finns det så många miljonär fastighetsmäklare och mäklare i storstäder som New York, Washington, London, Toronto, and8230. Det finns dock många fler agenter som inte ens kan täcka sina månatliga utgifter i samma städer. De är alla i samma område, har tillgång till samma marknad och kunder, som omfattas av samma jurisdiktion, använder samma reklammedia och8230. Men hur kan några av dem bli miljonärer, och de flesta andra misslyckas med att ha en enda försäljning varje månad. Oavsett orsaken är det ingenting att göra med fastighetsaffären själv, för det är samma för alla agenter och mäklare. Anledningen är i agenterna och mäklarnas beteende, liv och arbetsstil. Det är detsamma med Forex trading. Det är möjligt att bli miljonär genom valutahandel eftersom det är möjligt att bli miljonär genom aktiehandel, programmering, marknadsföring, import och export, konstruktion, and8230 Den viktigaste frågan är 8220how8221 För att bli en miljonär Forex-handlare måste du först bli en bra Forex-handlare som kan tjäna pengar konsekvent. Du måste bli en 8220consistently profitable8221 Forex trader först. När du uppnår detta kan du växa på ditt konto (även om det är ett mycket litet konto) och tjäna miljontals dollar efter ett tag. Så för att bli en miljonärhandlare måste du först fokusera på att bli en bra näringsidkare. Hur kan du bli en konsekvent lönsam Forex Trader Till skillnad från vad de flesta tycker är det inte möjligt att börja tjäna pengar efter att ha läst Forex trading basics och en handelsstrategi. Det är något mycket viktigt att de flesta inte anser att: För att lära sig att handla Forex, bli en konsekvent lönsam näringsidkare och förhoppningsvis en miljonär, först måste du ha en inkomstkälla. Jag menar att du måste ha en inkomst som täcker dina utgifter och ger dig ledig tid att sitta på datorn och lära dig att handla med sinnesfrid. Tyvärr kan du tjäna pengar genom Forex trading och andra typer av handel när du måste tjäna pengar och du har ekonomiska problem. De flesta tror att de kan lära sig att tjäna pengar genom Forex trading inom en kort tid, och sedan bli en heltids Forex trader som gör tusentals eller till och med miljoner dollar. Det här är inte sant alls. Jag har förklarat detta i mer detaljer här: Handelsstrategier fungerar inte om du inte väljer rätt livsstrategi Det finns så många falska Forex millionärer historier över Internet. Var försiktig så att du inte luras av dem. Ingen av dessa miljonärer eller miljardärer, som George Soros, har gjort sin rikedom genom full tid Forex eller aktiehandel. De är erfarna affärsmän som gör mycket pengar genom flera inkomstkällor som de har. Sedan investerar de en del av sin förmögenhet i valuta, lager, fastigheter och 8230 marknader för att öka sin förmögenhet. Så har de blivit miljonärer eller miljardärer. Ingen av dem har uppnått detta genom heltids Forex eller aktiehandel. Därför, om du gillar att bli miljonär, måste du först ha en bra inkomstkälla som ger en rimlig summa pengar som inte bara täcker dina kostnader utan också lämnar lite pengar för dina handlar och investeringar. Då kan du börja lära dig hur man handlar. Du måste fortsätta att lära och träna tills du blir en konsekvent lönsam näringsidkare. Det finns två sätt att göra det. Ett sätt som är svårare och i de flesta fall det omöjliga sättet är att du försöker följa för många handelsstrategier, robotar och tidsramar, och du sitter vid datorn i flera timmar per dag. Det är det svåra sättet som knappast kan ta dig till din destination. Det enklare och enklare sättet är att lära sig Forex trading grunderna, och sedan en enkel och stark handelsstrategi. Då måste du demohandel din handelsstrategi för att behärska den. När du lyckas göra vinst konsekvent i sex på varandra följande månader, kan du öppna ett litet livekonto och börja träna med det. Om du kan göra vinst konsekvent i 6 på varandra följande månader med ditt levande konto, hur du kan göra vinst med ditt demokonto. då är allt du behöver göra för att du fortsätter att handla med ditt levande konto för att växa. Men du kommer att mötas med ett annat problem på det här steget som är att hitta en bra mäklare. Tyvärr blir det svårare varje dag att hitta en pålitlig mäklare. Att hitta en mäklare som låter dig växa ett litet 5000 konto till en rimlig summa pengar är inte så lätt, och det är en av de utmaningar som du kommer att möta när du vill bli en miljonär Forex-handlare. Det finns dock en lösning på detta problem. Du kan fortsätta tjäna pengar med din inkomstkälla för att spara en rimlig summa pengar för att öppna ett bankkonto och börja handla med det. Handel via ett bankkonto kommer att ha mycket fler fördelar jämfört med handel genom Forex-mäklare. Läs mer här: Det enda problemet med handel via ett bankkonto är att du måste ha mycket pengar eftersom bankerna don8217t erbjuder någon hävstångseffekt. Därför måste du ha mycket pengar redan för att kunna handla via ett bankkonto. Det är därför jag betonade att jag hade en stark inkomstkälla tidigare i den här artikeln. Du kan bli en miljonär Forex-handlare utan bra inkomst och säkerhetskopiering. Att konvertera ett litet 5000-konto till ett miljon dollar konto är teoretiskt möjligt och du kan göra det långsamt och säkert när du blir en konsekvent lönsam näringsidkare och du har tillräckligt med tålamod. Men Forex-mäklare don8217t låter dig göra det i verkligheten. Av samma anledning har vi några program för att hjälpa våra anhängare att skapa en bra inkomstkälla medan de också lär sig hur man handlar Forex. Medan de lär sig att bli en konsekvent lönsam Forex-handlare, skapar de en bra inkomstkälla genom de andra systemen vi introducerar (läs mer här). När de blir en konsekvent lönsam Forex-näringsidkare, har de tillräckligt med pengar för att öppna ett professionellt live Forex trading konto hos en bank för att handla professionellt och öka de pengar de gör. Så här kan de bli en miljonär Forex näringsidkare medan de också har några andra bra inkomstkällor för att stödja sina Forex och aktiehandel investeringar. Så svaret på denna fråga om huruvida det är möjligt att bli miljonär genom Forex trading är i de fakta som jag förklarade i detaljer. Var försiktig så att du inte luras av de bedrägeri-mentorer eller mäklare som uppmuntrar dig att öppna små 100 eller 500 konton med höga leveranser som 500: 1 eller till och med 2000: 1 som några marknadsmäklare erbjuder idag, för att göra dina pengar till miljoner inom en kort tid. De är där för att tjäna pengar från dina förluster, för att inte göra dig miljonär. Var försiktig. Gå med i våra 20 000 lojala följare Få nu vår e-bok gratis Oavsett om du tror att du kan, eller du tror att du inte kan, har du rätt. - Henry Ford 37 tankar på ldquo Kan du verkligen bli en miljonär från Forex Trading rdquo Hej Chris Vad är dina tankar om NZDUSD dagligen som en formande handel Jag tror att marknaden är utmattad starkt avbrott av BB om nuvarande ljus stängs så starkt hausse det här ser en stark lång inträde Det här är min första dag då du läser diagrammen per din strategi, så skulle du välkomna dina kommentarer. Tack LuckScout Välkommen till LuckScout. Mönstret är inte tillräckligt starkt hittills. Let8217 ser hur dagens ljus kommer att stänga. Jag tänkte på samma sak som Adam om NZDUSD, men NZDUSD bröt bara månatligt stöd och har inte riktigt flyttat ner än, så jag är inte säker. Chris, om USDCAD, för den sista bearish setup du gjorde det 98. Det finns en annan som bildar i dagligt diagram. Hej Adam amp Stanley, Både de senaste inställningarna du nämnde på Nzdusd och usdcad är inte starka inställningar. Kommer vara farligt om vi går in i Sanjeewa Kumara Hej Chris, det här är min första kommentar på luckscout. tack för guldvärderade articales. Jag läser fortfarande på dina articales. Som 8220Adam8221 nämnd ovan där vi kan se lägre bollinger band breakouts på NZDUSD. även 14022017 amp 15022017 ljus har inte tillräckligt med brytningar för stark handel setup 8230. 17022017 ljus är också lite stark för bearish. Var snäll och korrigera mig om jag har fel i8217m. Tack, den här artikeln är en annan stor motivation för oss. Jag skulle vilja fråga dig om NZDUSD, jag tror på månatliga tidsramar som vi är på supportlinje, och på dagligen 8211 snyggas bullish hackning med stark LBB-brytning, men vi måste vänta på stängda. Chris, jag öppnade en kort position på NZDUSD baserat på DBB-systemet på den veckovisa tidsramen. Nu bildas ett hausseffektivt mönster på dagskartan. Jag tror inte att denna inställning är stark främst på grund av den långa övre skuggan i ljuset8217. Men vad betyder detta för mitt redan öppna läge Ska jag stänga det på grund av närvaron av den långa installationen (även om den är svag). Idag träffade de flesta av mina öppna positioner (baserat på DBB) SL. När jag tittade tillbaka såg jag att i de flesta fall var det en svag (ingen BB-brytning eller svag ljus) inställning som bildades med de två sista ljusen. Tänk på detta som en allmän fråga. Jag har många gånger läst din strategi för att maximera vinsten genom att öppna två positioner. Använder du en svag inställning som en indikation på att det är dags att stänga det andra öppna läget LuckScout De dagliga ljusstakarnas övre skuggor säger att Bears fortfarande har kontrollen. Så priset kan gå lägre. Att hålla eller stänga positionen är dock eget val och är vad du måste bestämma om. Använder du en svag inställning som en indikation på att det är dags att stänga den andra öppna positionen När positionen har gjort en bra vinst, ja. Men när trenden är stark och den svaga inställningen bara är den första omgången, håller jag positionen. Som andra har nämnt ser USDCAD ut som en potentiell handel men verkar ha 2 negativa poäng. Lång svans på det andra ljuset som verkar vara för att det sitter fast på mittbandet på 4-timmarsdiagrammet. Det verkar också som USDCAD har fortfarande lite ånga bakom den, med en konstant zigzag i en uptrend-rörelse. Hittills ser det inte ut som en 100 gaugehandel. LuckScout Du har rätt. Hittills har USDCAD inte bildat 100 setup. Uptrend är fortfarande för stark.

No comments:

Post a Comment