Sunday 29 October 2017

Forex Miljonär Robot Review


Auto FX Millionaire Review Urgent message. Handelsalgoritmen är instabil. Auto FX Millionaire-En översikt: Auto FX Millionaire garanterar att någon gör en miljonär och är skyldig att semestra minst fem gånger om året och det också på några av världens exklusiva destinationer. God mat och shopping blir dagens ordning när du börjar tjäna vinst från Auto FX Millionaire robot. Denna forexrobot öppnar med en väldigt mycket imponerande hemsida med snygga rubriker som kräver åtgärd. Vi ser en video av en 40 år gammal man som sitter med buntar anteckningar framför honom. Han hävdar att han har tjänat bunten sedlar från denna forexrobot i en fråga om 8 månader. Imponerande hemsida med användarvänligt gränssnitt: En imponerande webbplats för Auto FX Millionaire är inte det enda som hämmar förexhandlarna, men det handlar om vinsten som de tjänar i slutändan. Auto FX Millionaire garanterar de handlare som är erfarna och även de som har trätt i forexmarknaden för en tid sedan för att tjäna en vinst på 1,5 miljoner från denna programvara. I början måste handlarna göra en insättning på 1500 och som 8 månader går för en kommer att ha en stor summa på 1,5 miljoner. Det vinner positiv feedback: De som har laddat ner Auto FX miljonär har gett positiv feedback om att tjäna vinst från denna forex robot. Dessutom kan programvaran laddas ner enkelt genom att köra guiden som knappast tar en halv minut. En omedelbar nedladdning med en provperiod på en månad, och det är också helt otroligt. Auto FX miljonär erbjuder enkla betalningsalternativ via PayPal, MasterCard, Visa och andra populära metoder. Vilket Live-konto tar dig med: Kontoutdraget för Auto FX Millionaire gav bra resultat och det är inte en bluff som några andra forexrobotar. Nyckelfunktionen i den här mjukvaran är att den syftar till att fördubbla handlarens konto varje månad. Således kommer nu i slutet att ha mer än dubbel vinst. Med Auto FX Millionaire vid sidan behöver ingen heltidsjobb eftersom den inkomst och vinst som den här mjukvaran ger är tillräckligt för en livlig livsstil. Det är för dem som vill se sina drömmar sanna: Auto FX Millionaire hävdar att drömmarna om en lyxig livsstil av en vanlig man blir verkliga. Denna forexrobot har överträffat alla metoder som gör att en person förlorar pengar på Forex Exchange-marknaden och har kommit upp som en dumtålig metod för att lösa smidigt genom att fortsätta ge mer pengar till användarna. Ilbud. Trading algoritmen är instabil. Auto FX Millionaire 8211 Forex Robot Så idag har vi Auto FX Millionaire ett nytt system som slår på hyllorna, vad är det för dig? Jag kommer att få allt i recensionen så se till att du checkar in från tid till dags att få alla de senaste uppdateringarna på den här sidan, på denna Forex-programvara. Tagline: Vi gjorde en miljon, nu gör vi det igen. Verkar grundläggande nog, men som de tycker om att tänka Auto FX Millionaire isn8217t är det grundläggande. Till att börja med finns det en massa olika system som du kan köpa med den här programvaran. Låt oss gå över alla med en gång så du vet vad du kan förvänta dig av denna Forex-programvara, speciellt hur mycket det kostar dig Auto FX Millionaire Costs Huvudprodukt Auto FX Millionaire. 37,00 pmo Platinum Advanced Software. 97,00 per månad Inre Circle Coaching. 497,00 Auto FX Millionaire Manual System. 77.00 Som jag alltid säger med Forex-system som dessa, behöver du inte köpa allt och du har nog inte tid att lära dig allt så att du inte stör. Bara köpa vad du behöver, vad du verkligen gillar, och mäst det och försök att pressa lite vinst ut ur det. Så jag antar att det betyder att vi ska fortsätta och ta en titt och se vilken typ av resultat denna Forex-programvara drar. Auto FX Millionaire Results Doesn8217t ser ut som vi har några resultat på denna Forex programvara än. Förhoppningsvis droppar nästa information i de närmaste dagarna som vanligtvis alltid. Detta är ett system som jag tror kommer att ge oss några resultat, jag lägger till dem här när de är tillgängliga. Auto FX Millionaire Conclusion Utan resultat finns det verkligen ingen anledning för oss att komma fram till en slutsats än. Om du har några kommentarer eller problem, gör något som du vill lägga till recensionen nedan. Har någon av er försökt freebies kommer vissa med forex pips finder avvikssystemet Av de få använder jag stödresistensindikatorn och trendkanalindikatorn på timmarschemat. Använda dem för långa affärer (endast ca 2-4 siganlar om dagen, ibland mindre) och mina andra ea8217s för 5 min-diagrammen. De långa affärer verkar göra mig mer pengar än mina ea8217s för tillfället. Tack Aslam. Jag var några minuter från att köpa det ea också, ville bara dubbla checka vilka par som den stödde innan du köpte när jag hittade det inlägget. Jag har blivit scammed ett par gånger själv, även när jag såg nya saker så roligt, slutade jag ändå med att ge dem mina pengar. Bara hoppas att det är den verkliga affären. Bra jobbat Jack, jag måste verkligen lämna den till dig. Du är fläckig på och en hel del av oss är verkligen inkluderade, togs också för en åktur. Men det roliga som Jen säger är vem bryr sig om signalerna till Fx Auto Millionare tillhandahålls av två killar i Zulu. till mycket mindre kostnad så länge de är vmaking pengar. Jag antar att alla behöver en stor paus i livet. Håll pipen. Aslam ok killar 8211 Jag har ett svar från AFM8230. Hej, stäng inte handeln längre, vi kommer att börja återhämta oss. Det är möjligt att ibland ha dubbla order. Du kan inte begränsa antalet beställningar. 8212 Ingen aktuell uppdatering om vad problemet var men från e-postmeddelandena (min AFM är avstängd) det har ett par vinster så det kan vara tillbaka på vägen för att återhämta sig så ett personligt val här 8211 gå förbi och ge det en ny chans eller lämna på test och titta vidare på det. Säljaren har alltid enligt min uppfattning gjort sitt bästa för att besvara e-postmeddelanden i tid och vara till hjälp. Några tekniska problem är ingen kontroll 8230 Jag antar hur snabbt de tar itu med problemet och hjälper människor att återhämta sig när förhoppningsvis ett sällsynt problem uppstår. Kom ihåg att denna chap gav folk hopp med de order och vinster som kommer i 8211 Jag kan bara ge honom en chans och titta på ett tag Hej killar tee heee8230 Det skulle vara en trevlig tanke att återbetala kunder 8211 men inte säker på hur det skulle fungera8230 Umm..nice tyckte tho. Det måste ha varit ett tekniskt problem. Jag kan inte se hur någon i sitt rätt sinne eller felaktiga sinne skulle öppna som 4 order av samma valuta och en annan 2 av en annan valuta dagen innan icke-lönekostnad8230Even om det var en tillfällig flyttning på marknaden 8211 spiken i drawdown kan vara ond för ett litet konto. Andrew 8211 tack 8211 Nova wots it 8211 Jag fick många e-postmeddelanden om det, men sätta det på brännare tänker kanske det krävde för mycket arbete för tillfället (gosh 8211 sa jag det.) 8211 tee hee 8211 ja jag tror jag gjorde. ) Tack 8211 i8217ll ta en titt. Säg dig wot 8211 tack för komplimanget Andrew 8211 jag önskar att jag var skarp .. om jag var jag skulle ha agerat på mina instinkter torsdag nite och stängde orderna av och stängde av EA tills nästa vecka efter icke-gårdslön men jag decieded mot Det. duhhhhhhhh8230 Aslam 8211 osäker på vad systemen kallas illa måste gå söka8230 Jag tror inte det säger det på ea när det installeras men det låter familjär 8211 Mostafa Belkhayate 8211 Jag tror att det var att one8230 dead simple8230 behöver inte en manuell mate8230 när ljuset träffar topplinjen och det ändrar färg på de nedre raderna du anger en handel och tar vinst när den träffar mittlinjen. Vinster kan fortsätta efter mittpunkten men det går in i riskabelt område, så om du inte ändrar din stoppförlust till den tiden så hoppar jag ut på mittpunkten. Det är tjejversionen av det ha ha8230 Ok 8211 Jag kommer att jaga mina poster för manualen för dig8230 De flesta går 8211 du wot 8211 när jag förklarar saker i tjejvillkor tee hee heee8230 Aslam 8211 du nämnde fx auto pilot 8211 menar du inte den ursprungliga autopiloten gör du från killarna som hjälpte valutaturboen att komma ur marken Om så 8211 mycket gammal 8211 det ursprungliga EA-systemet .. Jag började med den här om den är den du menar .. och var verkligen aggressiv i min handel som en nybörjare 8211 jag gjorde ungefär 3000 på under 2 veckor och jag var verkligen aggressiv (hänsynslös.) I min handel ... Jag visste inte marknaden 8211 Money Management 8211 Gosh 8211 som brydde sig om det 8211 Jag var på väg att träffa varje kvinnas kläder shop jag kunde tänka på 8211 då marknaderna tog en dive8230 Jag var hemma vid tiden och tittade 2 SÄLJA order ordentligt himmel dykning till himlen (köp) 8230 I minuter hade mitt konto förlorat ett par tusen pounds8230 och jag stängde dem till deras förlust som det fortsatte på sin snabba glada w ay to heaven8230 Det gick tillbaka och om jag hade haft flaskan att stanna i 8211 skulle det ha återgått den följande veckan men jag förlorade min nerv och hoppade ut8230 Det var när jag lärde mig min värdefulla lektion i penninghantering och det dubbla svärdet skärde båda vägen Saken om det systemet är det hasnt eller om det har 8211 det har en extremt stor stoppförlust så ditt konto kan gå in i en extrem drawdown. Jag återvände min älskade EA några månader sedan 8211 och det gick bra och då öppnade en order och gick in i alarge dra ner och jag trodde 8211 ummm .. ändå inte ändra 8230 och sätta den på bakbrännaren igen. Det var där forex turbo kom i 8211 säkrare drawdown Om du har lite pengar och vill ha en ea där det kan tjäna pengar men går till drawdown och kan hålla på order i 2 veckor plus ibland, gå sedan till robominer8230 det handlar Auz och har inte en stoppförlust så återhämtar sig så småningom 8211 Det är konsekvent men irriterande genom att det kan hålla fast på affärer ett tag men det är en pengarvinnare kvar ensam. Det är verkligen inte en att titta på dagligen 8211 det kommer att driva dig barmy och du måste hålla fast vid stränga pengar management ruleslots storlekar. En bestämd längre sikt en-konsekvent bra (men tråkig om du efter snabb vinner). Hej 8211 har jag pratat för evigt - ja hej 8211 ja jag tror jag har 8211 så jag tror att i8217ll går raid i köket 8211 i8217m säker på att jag har lite choklad någon där in there8230Later killar 8211 Jen Jen8217s en skarp kaka Aslam, och som med de flesta saker i Livskvinnor är vanligtvis rättvisa. Bara en sak till alla, en kille på Forex Machines har haft någon kontakt med AFM (lycko honom) och de berättade för honom att de sorterar ut de olika frågorna och att förlorade pengar kommer att återvinnas. Hoppas att 822s sanna Cheers Hey Guys, (Jag tar friheten att ringa Jen en av oss, från det sätt hon blommat och deltagit. Ska sport och ha attityd. Ha ha) Jen Om du pratar om Mostafa Belkhayate-systemet, Jag har det, men har felplacerat manualen. Har du manualen Hur som helst, låt mig veta vad som fungerar manuellt enligt dig. Obs taget av Turbo Pips matte, du verkar ha arbetat ut förhållandena, så jag antar återbetalningstiden. Andrew, jag har också läst om och hittat novacode intressant. Låt oss alla prova och se. Problemet är att vi bara har två händer, två fötter, två ögon och begränsad tid. Hur många saker kan du verkligen göra bra Men om det är någon hjälp har jag läst om en kille som handlar, komponerar musik, håller konserter och spelar basgitarr med ett jazzband. Han driver också 10 10 plattformar everday. Låter som någon som vi känner Andrew. Har någon någon erfarenhet av Fx Auto Pilot, har jag läst några bra saker om det. Så fortsätter sökningen efter den heliga graden, alla ombord. Cheers Aslam Aslam avm systemet gör verkligen ppl galen, bränna upp mitt halva konto på grund av eurusd och eurjpy. ändå hoppas mästarehandlaren gör det rätta jobbet och han visste att trenden kommer att förändras på måndagen, annars kommer hela min acc verkligen att brinna upp igen, jag har bara skrivit ett svar och tryckt på något jag inte borde och förlorade allt 8211 duhhh 8211 så heres den förkortade versionen som I8217m nu uttråkad 8211 Andrew 8211 tack 8211 ja jag mår bra 8211 hoppas du är också tee heee8230 Jag var ute igår 8211 Jag har en hobby som håller mig upptagen ja 8211 Jag blev väl förvånad på torsdagFriday poster 8211 jag är Säkert att deras system har ett tekniskt problem, men det var det som hänt på en icke-farm payroll dag också. Jag avbröt 2 beställningar innan jag gick till jobbet och det öppnade 2 mer senare. 8211 det stängde ett par GBP-order Jag tror att jag har en anteckning till killarna frågar vad som var fel 8211 har de blivit arg eller har de tekniska problem 8211 väntar på ett svar så kommer du att uppdatera dig. I8217m inte imponerad heller. De borde ha byggt upp något i systemet, så att du manuellt kan begränsa antalet beställningar som handlaren tar ut8230 hur känner de till en persons kontobalans Turbo 8211 Aslam8230 förhållandet mellan förlusten och vinsten fungerar inte under lång tid8230 Jag vill inte hantera i pips som jag inte har funnit hur man räknar pips med 5 siffra brokers8230 (räknar jag 5: e siffran 8211 duhh) så kommer det att prata i pengar terms8230 på en 1 pip får du 5 för varje order8230 och får en förlust som motsvarar 1008230 än en annan förlust av 1008230 thats per förlust 1:20 8211 1 x förlust 20 wins8230 Det kan inte vara bestående. Jag fick en återbetalning. Ång 8211 ja förlusten ser hög ut men det gör det snabbt om det inte är en av de gånger då det går till helvete och du kan berätta den tiden då du får flera förluster efter varandra. Jag använder en 30 pip sl8230 i8217ve märkt om den går till 30 pips, det går sällan tillbaka. Systemet har en 90 pip sl 8211 för stor 8211 som jag säger 8211 det kan ha förändrats men när jag ursprungligen testade jag märkte om den slog 30 pips var det i trubbel. Det system som du nämnde aslam för handel manuellt8230 är inte säker på den där men jag har en annan som fungerar men jag fortsätter att sakna de förgångna inläggen8230Du måste leta upp sitt namn. det ger inte varningar och träffar en viss punkt där du går in och jag vet inte varför men jag gör alltid en cuppa eller gör något nonsens när det träffar ingången och då är det för sent för att hoppa in som de aktuella affärer 8211 nästan slutade8230 (ganska snabbt) I8217ll ser upp det för dig. you8217ll har förmodligen mer tålamod än jag har 8211 tror att det heter mbfx8230 oh hum8230 jag får bäst på 8211 hobbys dag idag och jag måste komma ut ur huset Håll bra 8211 Andrew 8211 tack. fånga dig snart. trevlig helg alla. Jen Hi Aslam, De 4 EURJPY-branscherna har gått i stor drawdown, can8217t förstår varför de inte stängdes på huvudkontot tidigare 8211 många olyckliga personer på olika webbplatser. Jag stängde 3 av dem i morse på mitt konto och undrar om jag ska fortsätta med AFM, med tanke på serverns problem. FX Steam har alltid varit en gåta för mig, två eller tre vinnare sedan en full SL-träff och förlorad vinst. Hej till Jen om she8217s runt, är du okej babe Se dig senare, ha en bra helg alla Pss: Jag har Steam ljus men jag använder två tre Eas tillsammans och när man inte handlar den andra är och har haft samma erfarenhet som Jen . Jag ska prova dem ensamma i taget och ska också gå till Fapturbo 54 och Ichimoku enligt Andrew. Tack för din rådgivning killar. Se Ya runt. Aslam Hej alla, jag började med ett bang och mitt 5000-demokonto fördubblades till 10 000 med Turbo Pips. Jag brukade använda den på standardinställningar 18-19 timmar och den andra på 1 till 23 timmar inställning. Det gick i drawdown och jag var nere till 4,900 udda, men har nu nivellerat för att apoint där jag för närvarande är 1270 i vinst. Jen och Andrew du har helt rätt när du säger att manuell handel är en bra reservplan. Men jag har problem med DDFx manuell system eftersom alla 34 indikatorer inte stämmer överens på alla tidsramar efter behov, vilket resulterar i förlust. Har du några tips för mig i detta avseende eller har du något manuellt system värt sitt salt, vilket fungerar Hälsningar och hålla rörledningar. Aslam Hej killar och girlar, Aslam tack för ditt stöd 8211 I8217m inte säker på 8216expert8217 taggen, mer fallet med att hålla ett vakande öga på saker Trevligt att se dig8217ve tagit studien med AFM, you8217ll tycker att deras server ibland går ner och du måste starta om din MT4. De fyra affärerna Jen som nämns är EURJPY och i drawdown för tillfället. FAP Turbo 54 ser väldigt solid ut med 7 trader ikväll alla vinnare. Se ni guysLeaked Millionaire Code 8211 Kishore M Review Läckt Millionaire Code är en utbildningskurs som tillhandahålls av Kishore M. I denna recension tittar jag på Kishore, hans track record och den senaste produkten. De ger strategier, tekniker, videor, handledning och gratis uppdateringar. Denna Forex-produkt kostar 998,00 och säljs på en personlig betalningsprocessor. Tagline: Fler miljonärer kommer att finnas här här med den här produkten än någon annanstans. Kishore M är säkert bra på att marknadsföra sig själv och med sina produkter gör han det mycket. Med utgångspunkt i uppfattad styrka i välståndsindustrin släpper han ut produkter under sitt kapitalbaserade kapital. Jag har inte använt sina produkter tidigare men jag har läst ganska många vittnesmål och jag är verkligen på staketet här och inte villig att spendera denna typ av pengar. Med pedagogiska produkter finns det aldrig resultat och det är inte annorlunda. Problemet med denna typ av Forex-resultat är att det verkligen inte kan visa en sann bild av strategin själv och visar således inte hur Forex-produkten faktiskt kommer att utföra. Detta är vår åsikt om Läckt Millionaire Code på uppdrag av Forex Robot Nation och en lämplig uppfattning om marknaden för Forex-produkterna. Här på Forex Robot Nation kan du hitta de bästa recensionerna på läckte miljonärkod från riktiga Forex-handlare. Vi har ett starkt samhälle som är fullt delaktiga i processen med våra Forex recensioner, som inkluderar ett engagemang för testning och diskussion. Våra användare och experthandlare kommer att kunna hjälpa dig att tjäna mycket pengar genom att använda Forex trading system och strategier. Om du har någon information om Läckt Millionaire Code som du vill bidra till samtalet kan du lämna dina tankar nedan. Generellt är de produkter som får flest inlägg naturligtvis den mest populära men tänk på att det finns många produkter som inte har hype men säkert har vinsten. Vänligen kontakta oss när som helst angående nya Forex Robots, Expert Advisors och eventuella handelsprogram som du känner att vi ska känna igen, granska och testa. Det är dags för dig att få din syn på den här produkten så lämna en kommentar nedan och berätta för Forex Robot Nation-communityen vad du tycker Om du gillar det eller du hatar det vill vi veta allt om Läckt Millionaire Code. Binär Millionaire Review Binär Millionaire Ingen tvångsmäklare Registration8211 No Scams8211 Se en faktuell programvara som fungerar Binär miljonärbedömning visar att denna programvara ställer in takten för en helt ny automatisk binär alternativhandel. Slutligen finns det en programvara som låter dig använda din egen mäklare. Du är inte tvungen att ansluta sig till någon viss mäklare så att du kan använda programmet. Inte bara det, men denna programvara samlar informationen som produceras av hundratals olika system över hela webben. Lee Cassy har skapat en helt helt ny typ av robot som scorer de bästa affärer som skapats av signaler, andra bots samt levande handlare. Den täcker hela spalten. Få direkt tillgång genom att klicka här Binary Millionaire behandlar alla dessa varierade indikatorer och väljer det bästa av det bästa att använda en mycket avancerad algoritm programmerad i sin informationsbas. Det utnyttjar sedan dessa signaler och utför automatiskt dessa affärer för dig. Att äga binär miljonär är precis som att ha tillgång till experthandel programvara applikationer men någon person kan utnyttja det. Du behöver inte någon handelserfarenhet. Det är bäst för början handlare och skickliga handlare också. Denna anmärkningsvärda programvara producerar fantastiska resultat för sina användare. Lee Cassy förklarar att du kan tjäna mer än 350 000 på mindre än 3 månader. Det här kan vara en överskattning men om du kunde göra bara hälften av det skulle det vara underbart. Det finns dock en fångst. Programmet är gratis men det finns en engångsavgift på 49 för att täcka upprättandet och hosting av Virtual Private Network. Men det är en bra affär. Dessutom har Lee en två månaders pengarna tillbaka garanti om du inte är helt nöjd med Binary Millionaire. Don8217t vänta, det finns ingen risk för dig. Kolla in denna fantastiska program nu. Besök denna sida idag. BINARY MILLIONAIRE OFFICIELL WEBBPLATS Vår Top Binär Broker Några av länkarna i posten ovan är affiliate länkar. Detta innebär att om du klickar på länken och köper varan kommer vi att få en affilierad provision. Oavsett vi rekommenderar endast produkter eller tjänster som vi tror kommer att ge värde till våra läsare. Det här inlägget innehåller tredjepartsannonsering, med användning av spårteknik för online beteende. Du kan lära dig mer om vår policy gällande online beteendeannonsering och dina val om sådana annonser här - Länk till sekretesspolicy All information på denna webbsida är endast avsett för utbildningsändamål och är inte avsedd att ge ekonomisk rådgivning. Vi gör inte och kan inte ge investeringsrådgivning. Du accepterar fullt ansvar för dina handlingar, affärer, vinst eller förlust och är överens om att hålla skaparen av den här videon och alla auktoriserade distributörer av denna information oskadlig på alla sätt. Vi gör inga upplysningar om lagenligheten av tillgång till eller användning av denna produkt, webbplats eller dess innehåll i någon jurisdiktion. Inte alla tjänster som erbjuds via denna webbplats eller produkt är tillåtna för användning i alla länder. Eventuella inkomna påståenden är inte typiska. Majoriteten av dem som använder systemet gör inga pengar alls. Vi har inte spelat in de faktiska resultaten av användare av detta system och gör inga krav på din förmåga att uppnå dessa inkomstskador. I många fall har skådespelare använts i våra videoklipp och Norbert är faktiskt ett pennnamn som används för att bevara sekretess. USA: s regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning - Handel med utländsk valuta på margin ger hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noga överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och risk aptit. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Inköp, försäljning eller råd avseende en valuta kan endast utföras av en licensierad BrokerDealer. Varken oss, eller våra dotterbolag eller associerade företag som är involverade i produktion och underhåll av dessa produkter eller den här webbplatsen, är en registrerad BrokerDealer eller Investment Advisor i någon stat eller federalt sanktionerad jurisdiktion. Alla inköpare av produkter som hänvisas till på denna sida uppmuntras att samråda med en licensierad företrädare för sitt val angående någon särskild handels - eller handelsstrategi. Ingen representation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Tydligt förstå detta: Informationen i denna produkt är inte en inbjudan att handla några specifika investeringar. Handel kräver riskerar pengar i strävan efter framtida vinst. Det är ditt beslut. Riskera inte några pengar du inte har råd att förlora. Detta dokument tar inte hänsyn till dina egna personliga ekonomiska och personliga omständigheter. Det är endast avsett för utbildningsändamål och INTE som enskild investeringsrådgivning. Behandla inte detta utan råd från din investeringsproffs, som kommer att verifiera vad som passar dina speciella behov. Underlåtenhet att söka detaljerad professionell personligt anpassad rådgivning före handlingen kan leda till att du agerar i strid med dina egna intressen kan leda till kapitalförluster. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR VISSA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKSAMHET AV AKTIVT HANDEL. Också eftersom handelarna inte har genomförts kan resultaten ha underförstått för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION GÖRAS ATT ANTAL KONKURRERAR ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DE VISADE. Amerikanska medborgare var vänlig och försäkra sig om att mäklaren du väljer är i överensstämmelse med CFTC. 1-866-366-2382

No comments:

Post a Comment